Tuesday, December 21, 2010

tak mahu lagi. please...

Ady's.

sedih sangat...ser3...
aku ke yang lebih? dia betul2 faham ke apa yang aku rasa ni?
atau sekadar penyedap rasa untuk aku je.
penuh yakin dia cakap dia paham, yang aku ni rasa tergugat.
ye, memang betul aku rasa tergugat. dan aku tak boleh nak halang semua tu.
dia tak tahu apa yang aku alami sepanjang kehidupan aku selama 23 tahun, 5 bulan, 27 hari. dah macam2 aku lalui...huhhh~
memang bila orang tahu, orang nampak hal2 seperti ini, boleh dikatakan semua akan kata aku ni 'selfish'. tapi mereka2 tu pun takkan faham. hanya tahu membuat kesimpulan yang tiada hakim untuk menilai. hanya aku hakim diriku sendiri. biarlah....

dia kata lagi, aku ni 'cemburu buta'. butakah aku? aku rasa tak. itu memang wajar.

hey sang pacar! saya ke penyebab semua? saya ke yang memulakan?
awak sama sekali tidak sedar tingkah awak. siapa yang boleh terima bila jadi hal2 macam tu. ok, awak memang tahu saya sudah tahu kan, awak pun tahu saya tidak suka kan...
itu sudah lebih wahai sang pacar, ngerti kan? apa yang saya baca awak tak boleh sangkal tau.
itu menipu namanya. saya harap sangat tak terjadi lagi. depan atau belakang. gunung berapi pun lambat laun akan memuntahkan lavanya jugak. ngerti kan? bolehkan kita jadi sang jujur? boleh kan?
please...for us. i'm begging you.

meow, love you!

untuk sang pacar, ini lagu yang kita sangat suka!

video

Sunday, December 19, 2010

precious.

Ady's.

a song he sang to me with his great blue guitar...
damn love it!

video

thanks abang!

Thursday, December 2, 2010

everyday is a love day!

Ady's.

when i first saw u in another way [you knew when],
hey nerdy, i like u!!! sounds stupid if i said it for real iskk~
but u felt the same way too. gotcha!
no wonder your acts were so funny, awkward, crazy and bla bla bla~
i don't care actually~ i love the way you are

waiting~ waiting~ waiting~ at last the time came around.
reddish on your face made me like you even more you know?

wondering~ when...
in the meant time, your nerd suddenly disappeared. even though just in the little cutie message from you, you changed our relation. yeahhh! I'm waiting for that long time ago. it's okay then. at last right??! [blushing]

in every minutes, every hours, everyday, it's only us my dear meow.
i love our precious time. the world is in our own.
u changed, i changed, and just ignoring what people said right meow~~

love~love~love~ meow~
I'm so addicted to this phrase
~i love the way you are~
...a song for me from you...love it!


[some of our precious moments]







till then, see ya fellas!

Wednesday, December 1, 2010

hatiku kembali.

Ady's.

bagaikan bertahun-tahun aku sengaja untuk tidak meng'update' blog sedangkan dulu ia bagaikan peneman hati...
banyak yang terjadi sepanjang 'tahun-tahun' ini... kepada aku, kepada insan-insan yang sangat aku kasih.

aku ingat lagi, bila aku sudah mula untuk membiarkan detik-detik berlalu dengan hati yang kosong, ia sebenarnya mula terisi. aku langsung tidak sedar. semakin hari semakin aku dekat. dekat dengan sesuatu yang aku cari sebenarnya.
ya, memang betul kata ieyka. adik sayang, kata-kata adik memang betul. sudah jadi!

bahagianya hati saat ia terisi oleh sayang, kasih, cinta dari seseorang yang aku rasa mustahil untuk memberikan semua itu untuk aku. tapi bila dia memberi dengan ikhlas, aku terima juga dengan ikhlas...
sayang, kasih dan cinta itu akan kita jaga sama-sama kan meow...


di saat semua berlalu dengan pantas, menenangkan hati yang sudah lama kacau bilau, aku tersentuh, terkilan, turut merasa keperitan yang ditanggung adikku sayang.ieyka, kak intan sayang ieyka... ieyka kuat kan. kak intan tahu tu. gembirakan hati ye dik. cari kak intan... ingat kan kata-kata ieyka dulu, mungkin dengan menerima orang lain akan lebih bahagia...

kita sama-sama kuat okkay??? lots of love.

ohhh lupa...aku titipkan juga pengisi hatiku. meow aku.