Tuesday, December 21, 2010

tak mahu lagi. please...

Ady's.

sedih sangat...ser3...
aku ke yang lebih? dia betul2 faham ke apa yang aku rasa ni?
atau sekadar penyedap rasa untuk aku je.
penuh yakin dia cakap dia paham, yang aku ni rasa tergugat.
ye, memang betul aku rasa tergugat. dan aku tak boleh nak halang semua tu.
dia tak tahu apa yang aku alami sepanjang kehidupan aku selama 23 tahun, 5 bulan, 27 hari. dah macam2 aku lalui...huhhh~
memang bila orang tahu, orang nampak hal2 seperti ini, boleh dikatakan semua akan kata aku ni 'selfish'. tapi mereka2 tu pun takkan faham. hanya tahu membuat kesimpulan yang tiada hakim untuk menilai. hanya aku hakim diriku sendiri. biarlah....

dia kata lagi, aku ni 'cemburu buta'. butakah aku? aku rasa tak. itu memang wajar.

hey sang pacar! saya ke penyebab semua? saya ke yang memulakan?
awak sama sekali tidak sedar tingkah awak. siapa yang boleh terima bila jadi hal2 macam tu. ok, awak memang tahu saya sudah tahu kan, awak pun tahu saya tidak suka kan...
itu sudah lebih wahai sang pacar, ngerti kan? apa yang saya baca awak tak boleh sangkal tau.
itu menipu namanya. saya harap sangat tak terjadi lagi. depan atau belakang. gunung berapi pun lambat laun akan memuntahkan lavanya jugak. ngerti kan? bolehkan kita jadi sang jujur? boleh kan?
please...for us. i'm begging you.

meow, love you!

untuk sang pacar, ini lagu yang kita sangat suka!

video

No comments:

Post a Comment